POLITICA DE RETUR
RETRAGERE DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE

  1. Clientul, așa cum este definit conform normelor în vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a indica motivul, pe baza dispozițiilor legale și a principiilor de mai jos.
  2. Clientul trebuie să menționeze produsul/produsele pentru care dorește retur/schimb, specifică dacă dorește retur sau schimb, iar pentru returnarea sumei de bani, se va transfera suma de bani în contul cardului cu care Clientul a efectuat plata.
  3. Toate solicitările legate de retur se vor trimite pe e-mail, la adresa contact@refeel.ro. Este recomandat ca e-mailul să conțină și informațiile următoare:
    • Numarul comenzii
    • Adresa de e-mail de pe care s-a plasat comanda
    • Numărul de telefon pentru contact
    • Adresa de ridicare a returului
    • Motivele returului
  4. După trimiterea informațiilor legate de retur, Clientul primește e-mail că a fost acceptată cererea de retur, iar Clientul are responsabilitatea să împacheteze Produsele în ambalajele originale și să trimită, prin curier, coletul bine ambalat în atenția Refeel. Costurile de transport prin curier pentru retur sunt suportate de către Client.
  5. Se vor verifica Produsele, iar dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite clientul primește e-mail de acceptare a cererii de retur și restituirea se face în maximum 14 zile în contul bancar din care s-a facut plata comenzii inițiale.
  6. Magazinul returnează doar suma de bani aferentă produselor, nu și a transportului (în cazul în care acesta a fost achitat de client în momentul comenzii).
  7. Clienții răspund pentru reducerea valorii Produselor returnate. Returul nu va fi acceptat în cazul în care Produsele sunt desigilate sau utilizate.